Veel gestelde vragen
Bekijk hier onze verhuurvoorwaarden.
Producten bestellen
1Op welke manier kun je betalen indien ik iets heb gehuurd?
U kunt bij ons betalen via iDeal of via een betaal link bij de opdrachtbevestiging. De betaling moet voldaan zijn voordat u de goederen kunt ophalen of laten bezorgen.
2Rekenen jullie borg bij de verhuur artikelen?
In principe werken wij bij de meeste artikelen zonder borg. Bij specifieke artikelen of bij speciale reserveringen behouden wij het recht om een borg te vragen in verhouding tot het te huren artikel.
3 Wat kan ik doen als ik tijdens de huurperiode een vraag heb over het gehuurde artikel?
Wij zorgen er altijd voor dat er een uitgebreide uitleg bij het gehuurde artikel zit en anders kunt 7 dagen per week telefonisch of via Whattsapp terecht op nummer 010-4424497.
4Wat kan ik doen indien mijn gekozen artikel op de gewenste huurdatum niet beschikbaar is?
Indien het artikel via de site niet beschikbaar raden we u aan om even met ons contact op te nemen via verhuur@bremermee.nl of 010-4424497.
Wij denken dan graag met u mee voor een oplossing.
5Indien er een artikel niet op de site staat; betekent dit dan dat jullie dit niet kunnen leveren?
In principe kunnen wij ook door samenwerking met betrouwbare partners altijd leveren. Indien u twijfelt raden we u altijd aan om contact op te nemen via 010-4424497 of verhuur@bremermee.nl.
6Is er maatwerk/advies mogelijk indien ik meerdere artikelen wil huren?
Wij denken graag met u mee om indien gewenst een pakket samen te stellen om uw feest compleet te maken. Hiervoor kunt contact opnemen via 010-4424497 of verhuur@bremermee.nl.
Bezorgen en levering
1 Waar kan ik mijn gehuurde goederen ophalen?
Bremer Media & Events, Klaverbaan 106, 2908KD Capelle a/d IJssel
2Is het ophalen van gehuurde goederen altijd gratis?
De verhuur artikelen kunnen altijd gratis opgehaald worden in Capelle a/d IJssel. Transportkosten worden in de webshop berekend op basis van uw postcode vanaf onze locatie aan de Klaverbaan 106 in Capelle a/d IJssel.
3 Binnen welke tijden kan ik artikelen ophalen of laten bezorgen?
Ophalen en/of bezorgen kan van maandag t/m vrijdag van 09:00-17:30 uur. In overleg kunnen we ook leveren buiten deze openingstijden.
4Wat zijn de kosten indien ik mijn gehuurde goederen wil laten bezorgen?
De verhuur artikelen kunnen altijd gratis opgehaald worden in Capelle a/d IJsel. Transportkosten worden berekend op basis van je postcode vanaf onze locatie aan de Klaverbaan 106 in Capelle a/d IJssel.
- Bezorgen regio: € 69,95
- Bezorgen overige locaties: op aanvraag
- Bezorgen regio: € 69,95
- Bezorgen overige locaties: op aanvraag
Bestelling annuleren
1Kan ik mijn bestelling nog annuleren indien de betaling is voldaan?
Bij annuleren van (een deel van) een door de huurder geplaatste order, is de huurder kosten verschuldigd:
Bij annulering tot twee weken voor de ingangsdatum van de opdracht is 50% van het oorspronkelijke bedrag verschuldigd aan verhuurder, binnen twee weken tot één week voor deze datum 75% en binnen één week voor de ingangsdatum 100% van het overeengekomen bedrag.
Overige vragen
1Wat moet ik doen wanneer mijn gehuurde artikel tijdens de huurperiode beschadigd raakt?
Bij diefstal en/of beschadiging dient er direct contact te worden opgenomen met 010-442 44 97.