Veel gestelde vragen

Bekijk hier onze verhuurvoorwaarden.

Producten bestellen

1Op welke manier kun je betalen indien ik iets heb gehuurd?
U kunt bij ons betalen via iDeal of via een betaal link bij de opdrachtbevestiging. De betaling moet voldaan zijn voordat u de goederen kunt ophalen of laten bezorgen.
2Rekenen jullie borg bij de verhuur artikelen?
In principe werken wij bij de meeste artikelen zonder borg. Bij specifieke artikelen of bij speciale reserveringen behouden wij het recht om een borg te vragen in verhouding tot het te huren artikel.
3 Wat kan ik doen als ik tijdens de huurperiode een vraag heb over het gehuurde artikel?
Wij zorgen er altijd voor dat er een uitgebreide uitleg bij het gehuurde artikel zit en anders kunt 7 dagen per week telefonisch of via Whattsapp terecht op nummer 010-4424497.
4Wat kan ik doen indien mijn gekozen artikel op de gewenste huurdatum niet beschikbaar is?
Indien het artikel via de site niet beschikbaar raden we u aan om even met ons contact op te nemen via verhuur@bremermee.nl of 010-4424497. Wij denken dan graag met u mee voor een oplossing.
5Indien er een artikel niet op de site staat; betekent dit dan dat jullie dit niet kunnen leveren?
In principe kunnen wij ook door samenwerking met betrouwbare partners altijd leveren. Indien u twijfelt raden we u altijd aan om contact op te nemen via 010-4424497 of verhuur@bremermee.nl.
6Is er maatwerk/advies mogelijk indien ik meerdere artikelen wil huren?
Wij denken graag met u mee om indien gewenst een pakket samen te stellen om uw feest compleet te maken. Hiervoor kunt contact opnemen via 010-4424497 of verhuur@bremermee.nl.

Bezorgen en levering

1 Waar kan ik mijn gehuurde goederen ophalen?
Bremer Media & Events, Klaverbaan 106, 2908KD Capelle a/d IJssel
2Is het ophalen van gehuurde goederen altijd gratis?
Ophalen van goederen op ons kantoor is altijd gratis!
3 Binnen welke tijden kan ik artikelen ophalen of laten bezorgen?
Ophalen en/of bezorgen kan van maandag t/m vrijdag van 09:00-17:30 uur. In overleg kunnen we ook leveren buiten deze openingstijden.
4Wat zijn de kosten indien ik mijn gehuurde goederen wil laten bezorgen?
De verhuur artikelen kunnen opgehaald in Capelle a/d IJsel worden.Bij bezorging van verhuur artikelen houden wij onderstaande staffel aan:

- Bezorgen regio: € 49,95 per kilometer.
- Bezorgen regio: €69,95
- Bezorgen regio: € 89,95

De afstand wordt gerekend vanaf Klaverbaan 106 Capelle a/d IJssel.

Bestelling annuleren

1Kan ik mijn bestelling nog annuleren indien de betaling is voldaan?
Annuleren is tot 2 dagen voor de huurperiode kosteloos mogelijk. Binnen 2 dagen brengen we 50% in rekening en op de dag van de start van de huurperiode 100%.

Overige vragen

1Wat moet ik doen wanneer mijn gehuurde artikel tijdens de huurperiode beschadigd raakt?
Bij diefstal en/of beschadiging dient er direct contact te worden opgenomen met 06- zodat de schade of diefstal direct bekend en er maatregelen genomen kunnen worden (vervanging, aangifte etc.).